Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Jag släpper dig aldrig!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag släpper dig aldrig, jag kommer så länge jag lever att finnas där för dig och stå där vid din sida. Jag älskar dig för mycket för att bara låta dig gå.. Du gör mig tokig och framför dig är jag svag. Du tog tag i mitt hjärta och jag har inte längre någon kontroll över det. Nu vilar det i dina händer, utan dina fasta tag finns det inte längre. 
 
Du är det vackraste som någonsin funnits älskling, ett liv utan dig är inget liv. Det är ett stort tomrum som det aldrig skulle kunna komma in ljus i. Jag älskar dig och det kommer jag att göra, till den dagen då jag tar mitt sista andetag här på jorden. 
 
Varje gång jag hör ditt namn, slår mitt hjärta 10 gånger fortare. Varje gång jag ser dig, blir jag till den lyckligaste tjejen i världen. Varje gång du håller om mig, vill jag föralltid stanna i din famn. Varje gång du kysser mig, svävar jag bort till en helt annan världen. När jag öppnar mina ögon så är det dig jag vill se, och inget annat. Jag vill kunna lägga mitt huvud mot ditt bröst och känna dina hjärt slag. jag vill kolla dig djupt i ögonen och tala om för dig hur mycket jag verkligen älskar dig. Smeka din kind och sedan kyssa dina underbara läppar. 
Älskling du är värld hela världen och om jag bara kunde skulle jag ge den till dig. jag skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få ha dig i mitt liv föralltid. Jag kommer aldrig ge upp, det är det sista jag skulle göra. För att  få uppleva det lätta så måste man ta sig igenom det svåra först. 
 
Du fick drömmen jag så länge haft att slå in, du fick en saga bli till verklihet o bäst av allt sagan slutade lyckligt. 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag älskar dig så sjukt mycke mer, släpper dig aldrig du och jag för alltid, älskar dig nu och för alltid <3<3<3<3<3<3

    Svar: va du tvungen att va anonym din tönt!!!!! :O haha <3
    FridaaYouKnow

    2013-08-29 | 08:38:34

Kommentera inlägget här: