Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

igår

Kategori: Allmänt

jag hade en rolig dag o kväll igår. ber om ursäkt för dålig bloggning men de blev lite som de blev med allt. :)
jag blev helt sjukt glad igår när både min allra bästa kill kompis o bebiisen Matilda kom :') Jens va de inye så länge sen jag såg men Matilda.. Gud va happyface de vart för Frida då :) klart jag blev glad av att träffa Jens å de blir jag alltid ^^
Sen så kom ju i alla fall boboo också o då vart de typ " bebis jag älskar dig sjukt Mycke men snälla gå o skjut dig " :'D





sen så stack vi ju ut, Vi gick alla ner till Mora o jävlar va drag de va där då. haha nja kanske inte då :p
killarna skulle in på ica, träffa en av deras kåmpis o ja jag vet inte vad. men jag å Matilda blev kissiga så vi tvingade med oss alla hem ^^















Kommentarer


Kommentera inlägget här: