Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

i´m sorry!

Kategori: Allmänt

Nu tar jag äntligen o stryker ett sträck över min lathet o bjuder på ett inlägg! :D
Ja som sagt jag har varit rätt så lat den senaste tiden o har verkligen inte alls pallat blogga.. :p Men nu ska jag försöka att bättra lilla MEJ! ^^
 
Men de e så att jag tycker att de e så mycke lättare att blogga genom luren, men de har liksom inte velat som jag velat. Så efter många försök pallade jag inte bry mig och sket i de?! Och jag har inte suttit vid datan så mycket heller så har liksom inte haft den möjligheten heller. ;p
 
slut pratat om bortförklaringarna, min dag har varit sådär? o.O Jag har liksom vaknat, ätit, duschat o ja nu sitter jag här. Jätte kul att berätta hell yeeeh.. -.-'
Skulle egentligen gå o bada med jonathan o Sara, men jag pallade inte just nu. Kanske drar dit lite senare innan jag träffar min hoe! Om hon ens kommer ut idag. Slampan ska alltid iväg så man vet aldrig med henne x'D
 

Hade tyvärr inga bilder på denna datan så ja nöj er med denna! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: