Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

gick så snabbt?

Kategori: Allmänt

idag har min dag varit lite upp o ner, skol dagen var ju som sagt rätt så seg o gick runt o typ dreglade över allt o ingenting :p när vi kom hem till Kajsa så har tiden bara runnit iväg, fattar inte vad vi har gjort ens så att allt gick så snabbt.. I alla fall egentligen så skulle vi börja kl 12 imorron men vi ska ju få datorerna imorgon o får undervisning av den från 9 till 12 -.- fml typ då? men men kan sova en timme länge o de e bra haha ^^
men för de mesta så e ju de bara chillade lektioner så tror nog att jag klarar av detta o inte avlider helt på plats.
Imorron blire att Kajsa följer med mig hem o inviger min säng. Vi har ju bara soligt hemma hos henne, enligt mig e de större o bättre men vi kan ju i alla fall stela oss lite bacon. göttans ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: