Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

deprimerad hemma kväll ^^

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag vart dålig med att blogga..
Kom för ett litet tag sedan in, har suttit ute med Daniella på gården o snackat bara. Alltid lika trevligt när Daniella kommer och hälsar på. :D
Skulle egentligen ut med Jenny också men hon ringde o sa att hon va tvungen iväg för hon o elora hade fuckat handen o tänderna!? Jag fattade inte alls men av de lilla jag fattade så har dom typ flippat o sen råkat slagit till varandra!? Jaja i alla fall så tror inte hon kommer ut idag.
Blir väl en deprimerad hemma kväll för min del. sitta i soffan o kolla på en kärleksfilm som jag dramatiskt sitter o bölar till med en fett stor glass skål i knät?!
Nej kanske inte riktigt så? :p
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: