Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Åker tillbaka snart

Kategori: Allmänt

 
 
Nu äre bara jag och Jonathan hemma, mamma o Magnus drog jag vet inte riktigt vart. Men dom skulle iväg över dagen i alla fall. Och Sara är o hälsar på Ellen. Haha Jonathan skulle också ut idag men dom dissade honom och stack till starnden i stället. xD
Så det blir väl att jag och Jonathan hittar på något idag, om lata Fridaa pallar?`:p
 
Iallafall på Fredag åker jag hem till mitt underbara Håven igen! Det ska bli gött på sätt å vid men det är ju så att jag kommer ju sakna Malmö rätt så mycket. Men kommer ju inte komma ner på ett tag eftersom jag flyttar nu när jag kommer hem. Men det blir nog inte Borlänge som jag egentligen skulle till, utan det fanns en plats till mig i Mora. Yaay nära familjen ^^
Jag ska prata med pappa om hur allt ska gå till, men det gör jag inte för än jag kommer hem! :D
 
Nu blire att kolla på en till film. :p byeee
 
old pic on me jaao!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: