Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

halloooooo

Kategori: Allmänt

Nu var det verkligen tusen år sedan jag skrev något på bloggen. Men tänke inte komma mer nån dålig ursäkt nu utan säger bara tjuuuuu! :D
Jag och Matilda sitter och jobbar So, kollar efter nån jävla kyrka. Såååååååååååååååå kul.. -.-'
Tänkte att nu när vi letar och har oss så kan vi ju lika gärna kolla runt på lite andra roliga saker också. Dety gör ju aå att de blir lite roligare.. Heheh eller vad tycker ni? ^^
I alla fall de har hänt så myyyyyyyycket sen sist jag sktev med det är ingey ´jag vill gå in på nu eftersom det spoelar ingen roll. Jag har gått vidare.
 
 
SNART E DE SOMMAR FUCKERS..
jag längtar över mycket tills att få komma här ifrån. gå ut nian o vidare i livet HAHAHAHAH!
 
Jag och matilda firade 3 månader igår så fucking awesome! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: