Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Vidioblogg!?

Kategori: Allmänt

Jag och Alexandra har kommit på en fett awesome grej.
Det är så här att jag och Alex alltid kommer på en massa roliga saker som vi vill göra. Alla kanske inte alltid går som det ska, eller ens blir av alls.
Men denna gången ska det bli av och det kommer bli super duper kul på köpet.
Lite pirrigt och sådär i början, och jag speciellt jag kommer att skämmas. Men det är en sak som kommer, eller ja jag hoppas då det, att gå över.. :D
Jag och Alex ska göra en vidio blogg!!! :p Haha..
Vi ska göra en massa saker via film och sådära, och jag känner på mig att detta kommer bli rätt så bra.
Plus att vi kommer ha så fucking roligt på köpet.
Klart så kommer jag fortsätta med denna bloggen, trots att det ser lite sådär ut just nu. Men vidio bloggen är bara för en rolighets grej.. xD
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: