Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Vart är vi påväg?

Kategori: Allmänt


Jag vet att vi har glidigt isär från varandra, och om jag ska vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte själv vad som har hänt mellan oss eller situvationen vi är i. (stavning)
Tro verkligen inte att detta är något som just jag gjort med meningen för en rolig grej.
Nej så är det verkligen inte, inte alls!!
Jag förstår att jag är den största boven i detta, och jag vill verkligen be om förlåtelse för att jag beter mig som jag gör.. Du behöver inte förlåta mig om du inte vill, jag tvingar dig verkligen inte.
Men egentligen så förkänar du inte ens att förlåta mig..
Jag älskar dig Anna Veronica Hellstadius, det gör jag verkligen, över allt annat på denna jord. Jag mår dåligt över att jag verkligen lovar dig saker som aldrig sker.
Men det hoppas jag att vi kan ta när vi ska prata, för det måste vi verkligen göra.
Innan allt blir till ingenting.. För det är exakt det det kommer att göra om det fortsätter som det gör.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: