Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Värsta skoldagen någonsin! :O

Kategori: Allmänt

Kom precis precis hem från skolan. Så nu sitter jag inne på Alexandras rum med henne och kollar på tv.
Det var länge sedan vi satt inne i hennes rum tillsammans. Men hon har väl tröttnat på mig och mitt indian rumt, haha! :p
Iallafall, så var det en ut av det värsta dagarna i mitt liv ever! :O
Mådde as och visste inte alls hur jag skulle bete mig för att inte visa det. Men till slut så kom det bara.
Bara satt och grät, Veronica satt bredvid mig och jag fick en kram i som tröst. ^^
Hoppas att inte alla skoldagar i resten av mitt liv kommer vara som denna, för då tar jag nog självmord rätt så snart.
Inte för att vara emo och sådära, men det är verkligen sjukt jobbigt och ingenting som jag tror att någon ut av er heller skulle vilja må..
Nu ska jag chilla ett tag, och sedan sticker jag och Alexandra ner på gårn. :p
Kanske inte kommer att bi det allra roligaste heller, men det är väl bara att bita ihop och skita i exakt allt. Hur än svårt det kommer att bli så måste jag ju någon gång.! xD
 
 
Haha bjuder på en fuckt bild på lilla mej!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: