Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Var ju i Backen me grabbarna igår kväll

Kategori: Allmänt

Glömde att blogga igår efter att jag och Simon kom hem från Backen.
Var sjukt trött och jag hade sovit en timme innan redan så man kan säga att jag var rätt så död! -.-'
Kan berätta lite om vad vi gjorde där uppe i gårkväll.. :p Kanske inte så mycket att berätta men aja.
Först så satt vi bara och snackade och chillade, försökte att få upp en brasa, men det lyckades vi aldrig med..
Oj just det, slog mig även igår, och det gjorde inte lite ont heller.. :O
Först så stod jag och Jens och gjorde pick i döden med varandra, fjantade oss som alltid! :p
Sedan så började vi små bråka o jag höll om honom as hårt, kände att jag höll på att tippa, och rätt vad det är så känner jag hur jag slår sidan av huvudet i en sten, det blixtrar till och i nästa sekund får jag hela jens över huvudet!? Hur mycket otur ska man få på samma gång egentligen?..
Aa men jag har i alla fall fortfarande as ont i huvudet!
 
Lite bilder från igår!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: