Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

väntan på något som aldrig kommer ske

Kategori: Allmänt

Jag känner mig tom, som att något jag alltid haft bara försvunnit och aldrig tänker återvända.
Som att det aldrig har en tanke på att komma tillbaka till mig igen.
Ska jag bara sitta och kolla på när jag själv tinar bort som snön. Ska jag bara sitta här med tomheten och vänta på att något bra ska hända.
Något som verkligen aldrig kommer att ske.
Jag är trött på väntan nu, men jag vet inte hur jag ska göra för att göra allt bra igen.
Om det ens finns något sätt att ställa saker och ting till rätta? Egentligen är det bara en fråga som jag själv kan sätta svar på.
Men det är svårt, svårt att försöka när man inte vet hur man ska börja..
Och när man är ensam, så är det ännu svårare att försöka få upp sig igen. Så jag kommer väl ändå få sitta i min tomhet. I rästen av livet om inte mer.. :'/
 
Det gör ont... </3
                                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: