Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Vänner! §

Kategori: Allmänt

Jens, du är en ut av mina närmsta och mest älskade vänner!
Du betyder jätte mycket för mig och det kommer du föralltid att göra, det lovar jag dig. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Och som föralltid kommer finnas som vackra minnen ihop.
Du och jag bästa vän, du och jag! ♥
 
Matilda, du är så otroligt underbar och den skönaste människan jag träffat.
Du får mig alltid att le eller skratta. ^^ + att jag alltid har roligt när jag är med dig.
Jag älskar dig jätte mycket, och det kommer jag fortsätta med. Tills den dagen jag tar mitt sista andetag.
Du är verkligen en tjej man kan lita på, och jag har ett stort förtroende på dig. Och det bästa är att jag alltid kan vara mig själv med dig, och du är alltid dig själv villketsom. ^^ ♥
 
Jennifer, vi kanske inte känner varandra sådär jätte bra än, trots att vi kännt varadra ett bra tag nu.
Men jag tycker om dig jätte mycket och det vill jag att du ska veta!
Du är super duper rolig att hänga med och kommer alltid på en massa random saker att göra och säga. xD
Jag älskar dig jätte mycket, och hoppas verkligen på att vi kan lära känna varandra mycker mer detta året vi har tillsammans. ♥
 
Simon, du är verkligen en sjukt rolig och bra kusse!
Du ställer upp för mig och finns om jag vill snacka, och det är jag verkligen tacksam över. ^^
du får mig ofta att skratta, bara för att du är som du är.
Men ví är ju Döhlforsare så såklart att vi är lite random då och då. Bästaste kusin min. :) ♥
 
Clara, du är då mer än min bästa vän, du är min allra knepigaste och mest underbaraste bästa vännen ever!
Du är en sån skön och rolig människa så det går inte att beskriva!?
Vi har varit med om så mycket tillsammans, men ändå så lite.
Jag Älskar dig min underbara du, forever and ever babe! :') ♥
 
Veronica, du är min allra dyrbaraste skatt, och det vet du!
Och med det innebär det att jag verkligen är rädd om det dyrbara och ömtåliga jag har. Det som betyder lite extra mer än någonting annat!
Jag Älskar dig så otroligt mycket vännen, och det kommer jag föralltid att göra. ^^
Det är ju du och jag, visst? ♥
 
Tobias, du är och kommer föralltid att vara min peddobjörn! ^^
Vi har egentligen inte gått igenom så mycket tillsammans, men det är ju bara för att vi precis börjat hänga på riktigt. xD
Men det ska vi nog ta och ändra på tycker jag!
Jag älskar dig vännen min! :) ♥
 
Lukas, du är min underbaraste älskade älskling, och jag älskar dig så otroligt mycket så det inte är sant!
Du betyder sjukt mycket för mig och det kommer du alltid att göra.
Du gör mitt liv till något speciellt :$
Vi har verkligen haft bra stunder tillsammans, stunder jag saknar och vill uppleva igen! ♥
 
Alexandra, du är en sån sjukt söt tjej, och jag älskar dig så otroligt mycke så det inte går att förklara med ord ens. :p
Du är min kusin, men iblnd undrar jag om vi inte är mer än så, bästa vänner + kusiner. ;)
Vi har miljontals roliga minnen tillsammans, vissa vill man ska hända igen.
Du är en underbar person, och det bästa som finns Alex! Love you! :* ♥
 
 
 
Sen så har jag ju såklart några fler as coola vänner, men har inte bilder på alla plusr lite smått rädd om jag ska skriva om någon som jag inte skrivit om förut. ^^
Men bara så ni vet liskom. xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: