Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ute

Kategori: Allmänt

Anledningen till att jag inte bloggat tidigare idag beror på min bästa vän latheten. :p
Haha nejdå skojja, det är verkligen inte min bästa vän, men en ut av mina närmsta vänner i alla fall.
Så orkade inte alls, sätta mig vid datan, utan la mig och läste med Alexandra.
Efter att vi ätit var vi tvugna till att städa rummet jag sover i och sedan stack vi ut. Jag och Alexandra cyklade upp till kiosken idag igen och mötte Lukas och Jens. :)
Satt och chillade en liten stund, sen så skulle älsklingen såklart dra och fixa en massa grejer. -.-'
Han kom då inte tillbaka heller, så jag Jens och Alexandra satt där nere vid sjön och äldade lite. Lukas ringde efter en stund och sa att vi kulle komma ner till Backen till dem andra som satt där.
Vi sa att vi inte orkade, men vi skulle ändå upp till kiosken igen och sätta oss där, men då kom Lukas och Tobias och övertalade oss till att komma ner i alla fall.
Jens ville inte så han gick till Kiosken själv.
Nere vid Backen satt Viktor I, Viktor M, Rasmus, Simon Lukas och Tobias.
Jag och Alexandra stannade inte alls länge, eftersom vi var tvugna att cykla hem och påväg hem är det en rätt så lång och dryg backe som tar 10 år att komma upp för.
Men som tur var så kom vi hem i tid. :p








Kommentarer


Kommentera inlägget här: