Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Ute med coola gänget

Kategori: Allmänt

godkväll mina kära läsrare och till alla er andra där ute i världen.
Ni alla där ute kanske inte direkt läser min blogg, men tänkte vara snäll till er också! :p
Ligger i sängen med Alexandra ( inget ovanligt alls ) och tänker på små rosahåriga ekorrar. ^^
Vi har precis precis kommit hem, vi var uppe vid kiosken igen med coola gänget. Det var jag Simon, Alexandra, Anton bästa vän Jens, Veronica, Tove och Emilia o Ida. Sen nu på slutet kom Tobias och Rasmus. :)
Efter att vi hade ätit satt jag och Simon och pluggade glosor med Anna-Lena efter det stack vi ut.
Vi åkte ner och äldade vid det fina vattnet och bara tog det lmänt lungt.
Sedan stack jag och Alexandra till kiosken, där satt Tova, Emilia och Ida och tör juckade med varandra. Tove stack och hämtade Veronica och sen kom killarna också.
Jag och Jens satt och snackade om vad vi skulle göra när han följer med mig till Malmö och en massa annat.
Hade det trevligt som f*n med bästisen min ♥
Men sen så närmade klockan sig 9 så jag Simon och Alex stack hem. :p
 
Hade inga bilder från idag, men denna är väl inte så tokig den heller, väl? xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: