Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Under kvällen

Kategori: Allmänt

Just det skulle berätta om vad vi gjorde idag också, men sorry så kom det upp en massa andra saker så bloggen fick vänta ett tag. -.-'
 
Efter skolan så frågade jag Alexandra om hon skulle vilja gå ut och gå med mig för en gång skull. ( som vi sagt att vi skulle göra i över en vecka nu, men som aldrig blev av ) Men det slutade inte med att vi gick direkt heller..
Jag tog cykeln, och Alexandra joggade bredvid mig. :p
Jag sa vad hon skulle göra, och höll på att jävlas med henne ett tag. Men hon kan då i alla fall erkänna att det var lite roligt.. xD
Efter att vi varit ute en sväng, så gick vi hem för att äta.
Men när vi ätit klart dröjde det inte länge för än vi tog cykeln och åkte ner på byn. Vi hamnade hemma hos Jens och där satt vi en stund. :)
Jag spelade lite tv:spel, men kan erkänna att denna gången sög jag verkligen.. -.-'
 
Det slutade med att Rasmus, Clara, Alexandra, Lukas, Tobias, Simon, Viktor M Viktor I, och Anton stack upp till backen, jag och Jens stack till kiosken och köpte lite dricka m.m.
Jag hade köpt godis ( som vanligt tjockiiisen ) men när jag skulle upp i skogen för att kissa så tappade jag det mesta, så inte mycket till mig blev det inte.. :p
Innan vi skulle hem så ringde jag upp till backen sa jag till dem att dem skulle skicka ner alexandra, så attvi kunde cykla hem. Men det tog sån tid så jag gick upp ända till backen från kisoken ( och ni som inte vet hur långt det är, så är det faktiskt en bit )
Men när jag väl kom upp så hade hon redan gått, men åt andra hållet.
Jag satte mig en stund, sedan åkte jag med Antom hem.
 
ridaa

Kommentarer

  • Alex HS säger:

    Varför gör du samma min på alla bilder xD

    Svar: din mamma ber om de ;)
    FridaaYouKnow

    2012-09-23 | 11:32:39

Kommentera inlägget här: