Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tråkigt..

Kategori: Allmänt

Ligger och har sjukt tråkigt, jag har så otroligt sjukt tråkigt att jag sitter och lyssnar på Justin Bieber!
Jag som verkligen hatar honom.. -.-'
Kan inte heller sova så jag vet inte alls vad jag ska hitta på.. :p
Sen jag kom hem så har jag rensat lite lingon, inte för att det var det roligaste, men vi var tvugna att fixa en liter lingon till skolan, så vi skulle få nå lingonsylt?! Haha lite random sådär..
Sen så när jag kom in åt jag lite pizza, det gjorde jag tidigare idag också.. xD Men heter man Frida så äre inge ovanligt alls att äta.
Tycker att det stämmer in på döhlfors släkten det där med att vara gla i mat. :D
Och efter det så har jag väl bara suttit vid datan och kollat runt på allt som jag brukar kolla igenom 10 000 gånger..
Snackade med en grymt saknad vän nu ikväll också.
RIDVAN!!! ^^
Satt och snackade med honom i 1 timme och 40 minuter. hehe.
Och vi snackade om lite allt möjligt, och jag hade verkligen ett roligt samtal. :) Sjukt länge sedan så såklart att man blir glad då.
Sen så snackade jag också med Jenny som var ännu längre sedan jag snackade med. saknar henne över över mycket och höll nästan på att gråta när jag hörde hennes röst. :')
Så denna tråkiga kväll/natt började i alla fall inte sådär jätte jätte tråkig.
Nu sitter man bara vid facebook, youtube och bloggen och trökar. :p
 


Mäster fotografen och pro modellen! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: