Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

The Emo låt

Kategori: Allmänt

Jag nämde ju ett inlägg för ett tag sedan, att jag och Alexandra skrev en " Emo hit låt "
Den är faktiskt inte jätte dåligt, asså den kunde då vara mycket dåligare. Så man ska då i alla fall inte klaga. :p
Jag och Alexandra sjöng den för Jens, och han tyckte att den verkligen sög.
Men tror inte att har den rätta feelingen (stavning) när det gäller Sofijahs emo låtar direkt.. xD
Men men, alla kan väl inte tycka om den musik sorten, om jag ska vara helt ärlig så tycker jag inte heller om emo låtar, men tyckte att det var en rolig grej.
Och alltid när jag umgås med Alexandra kommer det upp en massa random saker som vi hittar på.
I alla fall, det jag tänkte komma fram till i detta inlägget var att jag skulle bjuda på en liten bit från låten. :)
Den är som sagt inte riktigt riktigt klar än, men vi jobbar på det.
Vi ska göra en musik vidio till den också, så dett tror jag kommer att bli en grymt rolig kusse deal. ;D
 
Jag hatar mitt liv, tar fram min kniv.
Kuttar mig i armen, sliter fram tarmen. Jag heter Nora, dem kallar mig för hora.
Jag är kanske det, vem vet?
 
Refräng!
Jag, jag är emo, är du det? Isånnafall bildar vi en emo klubb.
Jag, jag är emo är du det? Isånnafall bildar vi en emo klubb.
 
Jag lägger mig i ett bad, tar fram mitt blad, kuttar mig på kroppen. Aaaaaah jag såg snoppen.
Jag är mobbad, och blir slagen i skolan, och sen så blir jag doppad i toan.
Mina tårar dem rinner, och jag jag önskar att just jag försvinner. Hjärtat det svider, och själen den lider.
 
Refräng!
Jag jag är emo, är du det? Isånnafall bildar vi en emo klubb.
Jag jag är emo, är du det? Isånnafall bildar vi en emo klubb.
 
Dem kallar mig Demon, och då blir jag ledsen och biter mig i tån.
 
Hahahaha kanske inte den allra bästa emo låten. Men vi ska göra om den till en viss del.
Plus att det är en del till vi måste få in. :p
Men en sak kan ni då ändå erkänna, så mycket bättre än Sofijahs j*vla emo hits.. -.-'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: