Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

söndags mys

Kategori: Allmänt


Denna Söndagen har väl varit helt okej. as party i början av dagen i alla fall. xD
Jag Jens och Clara satt hemma hos han. Lyssnade på musik i Jens "feta" högtalare och hade det almänt chill.
Efter en stund kom min älskling Lukas, men vi fortsatte att ha lika trevligt, men då var vi ju 4.. :p
Vi satt och pratade en massa ja jag vet inte vad jag och Clara, sen åkte vi ut på en lite moppe tur för att få någonting att göra.
Vi åkte upp till ett spökhus och jag var jätte rädd. Vi stod och kollade på det i säkert 10 minuter innan vi åkte därifrån.
Hon berättade en massa saker om huset som fick mig att rysa och verkligen bli rädd. Men det gick över rätt så fort bara vi kom där ifrån. :p
Inte en lång stun efter att vi kommit tillbaka till Jens, var Clara tvungen att åka hem och äta.
Så hon gjorde det, och då var det bara jag och Jens kvar. Lukas ringde och frågade vad vi gjorde, och när vi sa att han skulle komma tillbaka så skulle han duscha och skit först.
Vi sa att han var tvungen att komma inom en kvart. Och vad tror ni inte att han gör då? Jo han kom efter en kvart också.. Haha det tyckte jag var lite fett.
 
Aa detta kanske inte lät att vara sådär jätte jätte roligt, men det var faktiskt roligt.
Det är alltid roligt att vara med personer man tycker om och som är så sköna som dessa. :p
Lite Söndags mys är väl aldrig helt fel. :D
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: