Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

SO Lektion!

Kategori: Allmänt

Hejsan mina underbara och mest älskade läsare, plus er andra randoms och geeks.. :p Sitter just nu i skolan och ska fortsätta läsa och skriva om pingviner. -.-' Kanske inte det allra roligaste som finns, men så mycket roligare än att skriva om Antarktis (stavning) som Anton, Veronica och Myrlund måste göra. Jag är väl i deras grupp jag också, men jag som är lat valde att läsa om pingvinerna istället. I detta klass rum sitter nu Simon, jag Veronica, Anton, Natalia och Karolina. Vi sitter inne i språksalen och faktiskt för en gång skull så är det rätt så lungt, för lungt. xD Denna lektionen tror jag kommer bli chill ändå, sitta och små läsa olika texter och sånt, tär inte så mycket på krafterna mina! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: