Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Snart gårn!

Kategori: Allmänt

Sitter i rummet och snackar med lilla ( hon som inte är så liten längre ) Felicia! :)
Har precis gjort mig i årdning och fixat mig lite smått..
Okej det där lite smått har ungefär tagit mig en timme nu, men men heter man Frida så är väl inte det så konstigt.
Har även fixat alexandra, både sminkat henne as snyggt ( tyckte då jag ) och plattat hennes hår! :)
Var precis åh åt, så nu är det bara att chilla ett tag till nu innan gårn börjar. :)
Ända sedan vi kom hem från skolan så har tiden gått sjukt fort, verkligen fortare än vad jag trodde det skulle göra! :p
Nu ska jag och alexandra leta efter kläder så vi blir helt klara för att ge oss iväg!
Bloggar väl ikväll efter att vi vart på gårn, kommer säkert med en massa bilder. Lovade Clara att jag skulle ta med mig kameran. Hihi :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: