Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Skoldagen var bra!

Kategori: Allmänt

Denna skoldagen var faktiskt inte så dum alls.
Jag tyckte att det var roligt och skönt att komma ut och göra någonting annat än att sitt vid en "skolbänk" och jobba all the time. :p
Vi åkte till Ängratörn ( trot jag att det hette ) och kollade på Alber Vikstens hus och ja vad det nu mer va.
Hur han bodde och hade det.
Vi arbetar ju om honom på svenskan så vi åkte på en liten utflykt och kollade på hans hus och fick höra lite mer om honom.
Det var en gubbe som skulle "vara" Alber och berätta om honom. Och jag kan erkänna att han fick mig att tro vissa gånger att det var den riktiga Albert.
Trög som jag är, men till slut så fattade jag ju.. :p Hehe tio år efter typ.
Vi åkte runt på olika ställen, kollade på olika hus och sånt som Albert hade hjälpt till att bygga upp.
Aja, sen så när vi kom hem så hade vi bara en lektion kvar, och det var idrott.
Och så skulle vi ha någon sorts " puls koll" men alla hann inte göra det så dem flesta låg på den stora madrassen och chillade.
Jag var en ut av dem. Så slapp göra något sista timmen. :p Chill det åh. :)
 
Så skol dagen har varit helt okej, eller ja bra om man säger så. Hade inte varit helt fel att ha fler sånna här dagar. ;)

Sorry för att bilderna har så konstigt ljus, men kameran har dampat sönder!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: