Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Skog och en massa blåbär

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och bara tar det almänt lungt. :p
Kom för ett litet tag sedan hem från skolan. Men innan jag stack hem stack jag till frissan med Alexandra och kollade på när hon skulle klippa sig.
Men då kom Anna-Lena, och eftersom Alex skulle till Jennifer efter klippningen så följde jag med hem istället.
Skoldagen idag var väl lite sådär. Jag kan inte säga att den sög, men inte heller att den var as bra..
Vi började med att åka ut i skogen och kolla på sten. Och vi slutade dagen med att ha idrott i skogen. -.-'
Bara skog och en massa blåbär för mig idag. :p
Sen efter att vi ätit skulle vi till backen tror jag. Är inte säker, men det lär väl bli nå skojs tycker jag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: