Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Pluggar fysik

Kategori: Allmänt

Just nu så sitter jag och försöker att plugga Fysik.
Vilket inte alls går sådär jätte bra, fattar inget alls. Och då menar jag verkligen att jag inte fattar något ALLS!
Imorgon är det yterligare ett prov, och då i fysik.. -.-'
Hörde att jag verkligen sög på matteprovet, men men vad ska jag göra?! Jag gjorde allt jag kunde.
Inte före, för plugga kunde jag gott och väl gjort mer än vad jag gjorde. Men på provet dårå.
Jag får väl sitta och läsa lite då och då så får vi se om jag klarar detta prov. Vilket jag verkligen inte alls tror jag kommer att lyckas med.
Men försöka skadar inte alls.
Då har jag ju i alla fall gjort mitt. Och sen om jag får F så kan jag ju inte göra mer.
Bara att plugga sönder livet mitt de, :p
 
Lite söta bilder på Jennifer som lekte med kameran idag! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: