Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Plugga Engelska

Kategori: Allmänt

Verkligen förlåt för att jag inte bloggat nu på en två dagar.
Men jag har varit sjukt trött och verkligen inte pallat blogga varken när jag kommit hem från skolan eller hem från kåmpisarna! xD
Men i alla fall tänkte att jag kunde blogga nudå, så att jag inte slutar blogga helt på 100 år igen. :p
Och bara jag väl börjar så är det inte alls så tråkigt som jag tror det ska vara.
 
Just nu sitter jag och pluggar engelska glosor, eller ja jag pluggade nyss. ska väl fortsätta om en liten stund.
Sedan så ska jag fråga om man kan få sticka ut en liten sväng.
Ska hem till Jens ( bästa vännen ) och spela tv spel. Det gjorde jag även igår. och tyckte att det var jätte roligt. :p
Få se om jag kan ta och plugga en stund till, så att jag kanske lär mig dem någon gång..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: