Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

På Gårn!

Kategori: Allmänt

Innan idag så stack jag och Alexandra till Gårn och kollade vem som skulle tänka sig vara där.
Och det var´väl några stycken som också visste att det fanns ett lodigt ställe att hänga på.
Nejdå nu ska jag inte vara taskigt, bättre än att sitta ute och luffa sönder livet om dagarna... :p
Kan inte säga átt det var en as bra kväll direkt. :S
Till en början var det de, jag och Clara dansade óch höll på och fjantade runt en hel del.
Men det var fett nice, och något som jag verkligen blev på bra humör av. :D
Men jag och Clara är då lite random, så såklart att vi håller på som vi gör.. :p
Men sen så ballade det ur totalt, inte bara med mig utan med alla andra också. Okej kan inte heller säga "alla" men dem flesta.
små tjafs och gräl om jag vet inte exakt vad. Jag ska inte gå in på detaljer för det är inte min sak.
Tur är att jag inte är inblandad i detta, vad jag vet i alla fall. xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: