Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Över trött kanske?

Kategori: Allmänt


Ja jag vet, det där inlägget med rosa groda vad bara för mycket.
Men jag är as trött, har as tråkigt och vet inte alls vad jag ska blogga om. Så vart ett litet random inlägg från ingenstans. :p
Trots att det hade varit rätt sött med en rosa groda! ^^
I alla fall, har inte lyckats somna än, men om jag ska vara helt ärlig har jag inte ens försökt att sova. :p
Jag har legat och kollat på en massa bloggar, från start till slut OSV.
funderade på att lägga mig i alla fall, men ändå inte.
Kommer inte orka upp kl halv 7, om jag väl somnar nu. + att jag kommer vilja ta mitt eget liv pågrund att jag kommer vara så trött.
Och nu när jag inte är sådär jätte jätte trött så äre väl lika bra att stanna uppe? Aja vi får se vad jag kommer fram till att göra.. :p
 
OMG vill ni veta en sak eller? tyvärr så har ni inget val just nu.
Men i alla fall, jag tror jag såg i syne ( det måste jag ha gjort ) det såg ut som dörren gungade, asså sådär år siderna.. :O
Märks verkligen att jag börjar bli lite över trött nu, kanske därför jag inte känner va det. :O
 
 

Kommentarer

  • ibbe smilee säger:

    intressant blogg hahaha

    Svar: du behöver ju inte kolla den om du bara tycker att den är fånig.. -.-'
    FridaaYouKnow

    2012-09-10 | 06:35:57
    Bloggadress: http://www.heat040.se

Kommentera inlägget här: