Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Olyckliga tårar! :'/

Kategori: Allmänt

Jag är så otroligt förvirrad just nu, jag vet inte vem jag ska tro på eller vad jag ska gå efter?!
Denna fråga är kanske lätt för dem flesta, men för mig är det verkligen inte lätt och jag vet inte alls hur jag ska komma fram till svaret..
Allt hände så snabbt, jag hann inte ens reagera.. Men nu är det försent, försent för att bevisa att jag ville fortsätta det vi en gång påbörjat.
Du kanske inte alls är värld mig, vad vet jag? Jag är inte den perfekta människan på denna jord. Och hoppas att du inte förväntade dig det innan. :/
Då hade du verkligen blivit besviken, kanske mer än vad du redn blev..
 
Det svartnar för ögonen, och jag känner hur fuktig mina kinder blir av dem tårar som en efter en faller ner över min kind, och fortsätter ner mot hakan och sedan ner på kudden som mitt snurrande och förvirrande huvud vilar sig mot.
Det är bara du som dyker upp i mina tankar, och det får kudden jag ligger på att bli ännu våtare av olyckliga tårar.
Jag orkar inte och allra minst vill inte påminna mig själv om att det inte längre är vi.
 
JAG ÄLSKAR DIG, DET KOMMER JAG FÖRALLTID ATT GÖRA TRO MIG. </3
 
 
 
 
 
Sorry för emo inlägget.. -.-'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: