Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Min helg i Håven

Kategori: Allmänt

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte bloggat nu under helgen, men jag har faktiskt varit hemma i Håven från Fredagen till Imorse.
Och i Håven så har jag inte ofta data, plus att jag gjort en massa annt under helgen som fått mig att inte blogga.
Kan ju börja med att berätta vad jag gjort i helgen och ta denna dagen i ett annat inlägg. :p
 
På Fredag kväll då pappa kom och hämtade mig efter gårn, så hann jag inte mer än hem för än både jag och pappa däckade i soffan. Haha. xD
På lördagen vaknade jag runt 11, pappa och jag åkte nästan direkt upp till farmor och sa hej.
Efter att ha suttit hemma hos farmor och farfar en stund åkte vi hem, hämtade den andra bilden och gav oss sedan iväg till Furudal för att kolla på när Sebastian åkte skriskor.
Jag satt dock i bilen hela den dagen, lyssnade på en massa musik och pratade med folk.
Hela familjen följde med hem och när jag kom hem så la jag mig i sängen och läste lite. Somnade tidigt och vaknade runt 3-5. Minns inte riktigt när det var.
gick upp åt lite och sedan ner i sängen för att läsa igen.
Hela söndagen  låg jag och läsate, så inte gjorde jag så mycket. :p
 
Haha ja kanske inte den allra roligaste helgen direkt, men hade det rätt så mysigt hemma i Håven denna helg.
Få lite lugn och ro till skolan igen. ;)
En söt bild på alexandra sedan vi "tränade" under Torsdags kväll.. xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: