Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Min ÄLSKLING föralltid!

Kategori: Allmänt

Igår var det den bästa dagen någonsin för mig, jag fick mitt hjärta helt igen. 6/8 2012
Och pågrund av den mest underbaraste och fantastiska människa på denna jord.
Jag älskar dig verkligen sjukt otroligt mycket, och kommer fortsätta med det i all evighet!! tro mig. :*
Kan verkligen inte sluta le när jag både ser dig och är dig nära. Jag är verkligen djupt förälskad i dig och exakt allt känns så jävla bra för att vara sant.
Och tänk, det är verkligen sant, det är vi två nu. ^^
 
Jag Älskar dig Lukas Svensson, och det kommer jag föralltid att göra!
Du är det bästa som finns, och du betyder så otroligt mycket för mig.. :$ Min ÄLSKLING föralltid!! ♥
 
 
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: