Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Matteprov i skolan..

Kategori: Allmänt

Jag var så jävla arg igår kväll så jag tog bort inlägget jag skrev plus alla bilderna.
Jag orkade inte blogga något mer senare heller...
Det var verkligen fuckt, men kan ju inte säga att det är så mycket bättre nu heller. Men men något man får lära sig att leva med.
 
Kom bara för ett litet tag sedan hem från skolan. Så sitter inne på rummet mitt och tråkar.
Alexandra stack till kören så nu är man forever alone också.
Hoppas att hon kommer tillbaka snart så att jag har någon att snacka med under tiden jag väntar på att det skabli gårn.. :p
Skoldagen idag har väl varit sådär. Gjorde matteprov idag och jag verkligen sög.
Det kändes inte alls bra och jag är 99% säker på att jag inte ens kommer få E.. Fattade nästan inget alls, och det var verkligen ett fett ruttet prov.
Men ja jag erkänner kunde ju ha pluggat extra, men men gjort är gjort och jag kan inte göra något åt det just nu.
Bara att försöka bättre till nästa gång dåe!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: