Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Mamma feber.. :$

Kategori: Allmänt

Jag längtar så otroligt mycket efter att få åka ner till min mamma igen.
Jag saknar henne jätte mycket och vill verkligen träffa henne NU! Vill såklart träffa Magnus, Jonathan och Sara också plus några till.
Men det är ju mamma jag griner efter nu.. :p
Det känns som evigheter tills lovet är då jag ska få åka ner igen.
Och denna gången så ska jag flyga ner, helt själv!? :O Jag som aldrig i hela mitt liv åkt flygplan ska åka för första gången själv plus att jag är as rädd för att flyga.
Alltid nojjar man väl säg för vad som kan hända!..
Men men jag får hoppas att det går bra, men hellre åka flyg som tar en timme och fyrtiofem minuter än tåg som tar 12 timmar.. -.-'
 
Mamma jag saknar dig jätte jätte mycket, och vill verkligen träffa dig NU!
Om jag tycker att det tar för lång tid innan jag ska ner, så tycker jag verkligen att du ska komma upp till mig.
Det är så otroligt långt ifrån, och klart att jag vill träffa min mamma.. :p
 
 
                                              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: