Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Lördagskväll med vännerna och älsklingen min

Kategori: Allmänt

Ligger och är typ halvt död just nu, är as trött och helt utmattad.. :p
Vet inte riktigt varför, men det kom bara sådär lite random nu när jag kom hem och la sig ner i sängen.
Idag efter att jag hade Duschat och ätit så stack jag ut, Clara kom och hämtade mig med moppen, så åkte vi hem till henne.
Fixade lite saker, och sedan så packade vi väskan med mat för att sedan åka upp till backen. :p
Men vi åkte först till busskuren för att möta Rasmus, Jens och Tobias.
Clara tog med sig Tobias och jag Jens och Rasmus gick ända till backen, ja jag vet det är FÖR långt för att gå när man heter Frida.. xD
Men aja klarade det och kom fram i alla fall. :p
När vi kom upp dit så var, Simon, Anton, Jennifer, Tove, Alma och Veronica där uppe också. :) Så alla satt och chillade, hade det lite trevligt och tände upp en brasa.
Sedan så grillade vi korv och bacon (stavning) och det var as gott. :D Haha.
Sen efter ett tag när Älsklingen Lukas hade kommit så stack vi hem till Jens, han frös så mycket Lukas så vi åkte hem till honom och kollade på film.
Men jag tröttnade snabbt på filmen, men det blev spelning för Jens, Rasmus och Lukas i stället.. -.-'
Jag hade i alla fall en trevlig kväll med vännerna, och det är ju bra! :)
 
Hade ingen kamera med mig idag, så blev inga bilder, men bjuder på en as jävla porrig bild på Clara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: