Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Låter maten sjunka! ^^

Kategori: Allmänt

Ligger och bara tar det lungt med kussen Alexandra just nu. :p
Vi har precis ätit så är grymt mätt och tänkte låta maten sjunka innan jag drar ut igen.
Jag och Alexandra åkte till kiosken för ett bra tag sedan, och köpte dricka. Sen så ringde Jens och då drog vi ner till Gamel Tomta ( vet inte riktigt om det heter så :S ) Och träffade Jens och älsklingen min Lukas.
Satt där ett tag och pratade och hade en trevlig stund.
Men Lukas skule dra hem och äta, så det vart bara jag Alex och Jens kvar.. :p Men lika trevligt för det var det ju.
 
BTW kanske inte är så roligt att veta, men det hände en sak när vi satt där nere. Och det var inte lite pisnamt eh.
Jag fick min m*ns och hade inget skydd.. -.-'
Jens erbjöd mig att låna hans strumpa, men då vart han rädd och ångrade sig snabbt.
Då tog jag min egen... hahaha. :p
 
Sen efter ett tag kom Simon och hälsade på, och vi fortsatte att ha en trevlig stund allihopa! :D
Sen var vi tvugna att åka hem och äta så nu ligger vi här jag och Alexandra och chillar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: