Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

idrotten vill ta mitt liv..

Kategori: Allmänt

Tjha kåmpisar!
 
Sitter och lyssnar på lite musik, kom för en stund sedan hem från skolan. :p
Skolan var väl lite sådär om jag säger så..
Första två timmarna var bara jobbiga, jag var sjukt trött och hängde nästan inte alls med. sedan efter rasten hade vi Hemkunskap och då var det chill. Vi satt och pratade om värden och hur vi påverkar den OSV.
Det var roligt förutom att man blev bombad av salt och peppar av simon.
Haha kussen min då. xD
Och idrotten var förjävlig om jag uttrycker mig väl. jag och Clara bestämde att vi skulle gå tillsammans, trots att man inte fick det denna gången.
Så hon gick före och skulle vänta på mig en bir ifrån. Men när jag väl började gå så hittade jag henne aldrig.
Jag gick fel en massa gånger, och till slut så hittade jag Emma och Natalia som kunde hjälpa mig.. -.-'
Jag hänkade med dem och sedan så skulle vi upp för slalom backen, efter mindre än hala gav jag upp och gick ner igen.
Vart så J*vla trött på den där skiten och sket i det.
Tur så har jag en till chans på mig att klara den där saken, men jag hoppas att den inte är lika förjävlig som detta var...
 
Nu ska jag gå och hjälpa Alexandra med maten, och sedan ska vi sticka till gårn.
Eller ja vi skulle till Jens först en liten stund, och sedan dra till gårn.
Tar med mig kameran ( om jag kommer ihåg ) så blir väl lite bilder om vi har tur! :)
 
 

Kommentarer

  • Tufwa säger:

    Hej! På min blogg kan du nu vinna ett presentkort värdt 500:- på footway.se. Det enda du behöver göra är att kommentera. Ha det bra. Kram //tufwa

    http://tufwa.devote.se/blogs/21924056/vinn-presentkort-paa-footway.htm

    2012-09-10 | 16:37:35
    Bloggadress: http://tufwa.debote.se

Kommentera inlägget här: