Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Hejsan hoppsan lille bror

Kategori: Allmänt

Har ni tröttnat på mitt bloggbeteende än, eller står ni ut?
Vill i alla fall be om ursäkt för att jag inte bloggar varje dag och flera gånger om dagen som jag bara gör då och då.
Men i Torsdags så stack jag hem till Håven efter Gårn. och på Freagen stannade jag hemma från skolan pågrund av mag ont.
Men just nu så är jag i Loos igen. :p
Jag har varit i Toms idag, och hjälp till med lite bonde arbete. Kanske inte blev så mycket gjort eftersom det började att regna.. -.-
Men det jag hann göra var att hjälpa pappa lite med traktorn, som egentligen var helt i onödan.
Den gick sönder en gång till då blev pappa sur, och sket i det.
Plocka potatis blev det inget för mig heller, det regnade för mycket så både farfar och Anna-Lena slutade.. :p
Vi skulle slackta lite kossor idag också, men det blev inget av det heller. Haha.
Så man kan säga att detta har varit en skit dag, i bonde livet. xd
Vi åkte hem, jag pappa och Oscar. Vi la Oscar så att han fick sova ett tag.
Jag satte mig vid köksbordet och skrev klart Albert Viksten. Kände mig rätt så duktih som skrev typ 3 sidor om honom på inte alls lång stund.
Och bara saker som jag redan hade i huvudet. Glömde allt i Loos jue.. -.-
Åkte sedan till Loos, skrev klart det sista. Och sedan åkte jag hem till Jens ett tag. Vi satt där och chillade Jag Clara Simon Lukas Jens Isak och Anton.
chillit chill med dem chilligaste.. xD
 
Haha hade inga bilder, så bjuder på dessa mupp bilderna dåe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: