Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Igår så satt jag och Alexandra inne närtsan hela dagen, det var rätt så skönt faktiskt för det har jag inte gjort sedan jag vet inte när..
Men roligt är det att vara ute med vänner också såklart. :D
Vi satt inne på rummet mitt och höll på med en massa random saker, som vi till stort sätt alltid gör. Men annars så snackar vi inte om Alex och Frida heller jue.
Vi gjorde en massa vidios på sug kameran, plus ett par as "nicea" bilder.. :p
 
 
 
Vi åt rätt så sent, runt 6 var klockan tror jag. Hehe inte 100% säker men men.
Hade ju sagt till coola gänget ( grabbarna ) att jag skulle komma upp till backen tidigare under dagen.
Men eftersom att det blev en sen middad blev det så sent. Och jag tyckte inte att det var lönt om vi då först ska gå upp dit. Som då tar en halv timme om inte mer för mig, och sedan bara hinna vara där några minuter och sedan behöva gå ner för att sedan gå hem.
Aja dem erbjöd oss sjuts (stavning) men jag sa att det fortfarande inte var lönt.
Så istället stack jag ut med Jennifer och Clara, Alexandra var också med såklart. :p Och vi drog ner till gameltomta.. xD
Där satt vi vid sjön och gjorde en liten brasa, pratade och hade det fett mysigt.
Senare på kvällen fick jag veta att grabbarna inte var så glada på mig, men men kunde ju inte göra så mycket när det redan var gjort.. :s
 
SÅ TILL ALLA ER KILLAR, OM NI NU SKULLE HA FÖR ER ATT LÄSA BLOGGEN MIN SÅ VILL JAG BE OM FÖRLÅTELSE FÖR ATT JAG "DISSADE" ER OCH GICK UT MED CLARA OCH JENNIFER...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: