Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Forever alone! :D

Kategori: Allmänt

Kan väll börja med att säga godmorgon sverige! :D
Okej det där kanske lät lite för glatt för mitt humör just nu.. -.-'
I alla fall, sitter just nu forever alone i köket och lyssnar på musik. Inget ovanligt när jag är i Håven. Haha!
Men i alla fall, sitter och väntar på att pappa, Sara Oscar och Sebastian ska komma hem.
Dem är till Anefors (stavning) och hämtar farbror Fredrik.
Han skulle ha hjälp med att bärga en bil eller vad det nu var. Och lata lilla jag ville inte följa med ut på äventyr denna gången heller.
Men när jag väl kommer hem till Håven, då ska jag vara hemma också. :p
Kommer kanske kunna börja blogga igen, om jag har tur.
Men det har seriöst varit mycket den senaste tiden. Både med skolan och lite annat. xD
Men nått inlägg per dag kanske inte kommer att vara så omöjligt.
Nu ska jag ringa min mamma och prata lite med henne. Hon ville det och måste verkligen prata med henne nu när det har hänt en massa saker.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: