Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Färgar håret mitt!

Kategori: Allmänt

Nämen tjenare bloggen min då! :p
 
Sitter just nu och väntar på att jag ska få gå in i duschen och skölja av färgen som sitter i.
Lite besviken på sig själv är man väl, eftersom att man råkade ta mörk brun, som nästan ser ut som svart istället för brun...
Kommer troligt vis bli som svart, och det är verkligen inte min grej :(
Älskar färgen, men inte samma sak när det gäller hårfärg och på mig liskom..
Aja i alla fall, skoldagen idag hart varit helt okej. Känner mig lite smått duktig. :$ Jag börjar nästan lära mig att snacka inför klassen och sådära.
Och det tycker jag är en framsteg för att vara Fridaa.
Nästan direkt efter skolan körde Simon min till Ica så att jag kunde köpa hårfärg, och nu sitter jag här. :p
Sen äre bara att dra in i duschen och sedan fixa sig till discot som jag VERKLIGEN VILL GÅ PÅ..  hehe
 
hade inga bilder så bjuder på en fuckt up bild på mig från i onsdags! xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: