Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Faaaaan!

Kategori: Allmänt

Jag har ett jätte stort problem, lite fjantigt men ändå.
Imorgon så ska vi till Gärvsö på disco med gårn, och jag har verkligen inget att ha på mig. :O
Ringde till pappa tidigare idag och frågade om han kunde sluta tidigare så att jag och han kunde åka och fixa hårfärg nutt smink och sånt.
Men då skulle han vara tvungen att jobba längre imorgon, och eftersom att han jobbar i närheten av Gärvsö så då skulle han komma och hämta mig. Plus att det skulle vara taskigt att låta han jobba ännu mer än vad han redan gör.
Så ja det sket sig verkligen för mig.
Man kan säga att jag nästan inte alls har lust att åka dit. Fast det har jag ju egentligen inte heller. Men jag lovade Clara så jag gör det för hennes skull då. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: