Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

ensama hemma idag!

Kategori: Allmänt

Har precis slutat skolan, så kom hem bara för ett par minuter sedan!! :p
Det har varit en jätte bra dag idag!! Först så hade vi SO alla lektioner tills Lunch, sedan så hade vi elevensval eller vad det nu heter. Och då hade vissa körsong och det var roligt det också.
Inte för att jag alls är bra på att sjunga men roligt var det ändå.
Jag och Clara fick vara understäma eller vad det nu heter, Den mörka tornarten. Faaaaaan vet jag vad det heter eller kallas eh. xD
Så nu sitter jag och Alexandra ensama hemma och äter glass och lyssnar på musik. :)
Jag ska in i duschen, och sedan om en stund ska vi börja med maten.
Vi ska laga tacos.. :D
Eftersom att vi kommer vara ensama under dagen så får vi fixa mat själva, och det är ju kul! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: