Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Chillar!!

Kategori: Allmänt

Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag, en inte ens tänkt tanken på att blogga..
Verkligen förlåt för det. Lovar att jag ska försöka ändra på mig.
Kanske inte så lite heller.. :s
 
Sitter just nu inne med Alexandra o chillar, kom precis hem från backen. :p
Jag Simon, Lukas, Viktor I Viktor M och Jens satt där uppe och kollade på den fina utsikten. xD
Innan vi stack upp dit, så var vi hemma hos bästisen Jens och och kollade på film. Kanske inte den allra bästa filmen men vi satt och snackade och hade det rätt så trevligt om ni frågar mig.
Skoldagen var väll helt okej, det var en lugn men ändå bra dag.
Ïnte för att jag tyckte det just då, men kom på det nu på slutet av dagen. :p
 
Jag vart jätte glad idag när jag och Veronica satt uppe vid busskuren och man ser Jens lilla huvud sticka upp en bit ifrån ^^
Sprang fram till honom och kramade honom direkt!!! :)
Men sen kom en flock med vild djur och attackredade honom! xD
 
Hade tyvärr ingen bild på Alex data så bjude på denna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: