Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Bredvid en sovande Alexandra!

Kategori: Allmänt

Ligger  i sängen nu med en sovande Alexandra bredvid mig. ^^
Hon somnade för ett tag sedan, kanske var det till och med nån timme sedan. :p Hon satt vid datan, och sedan låg hon och sov nästa gång jag tittade mot hennes håll. xD
Alltid lika söt så. :)
Har suttit och varit duktig nu i nån timme eller två. Gjort en skriftlig bok redovisning om boken " kallt som i graven " + att jag har pluggat lite glosor.
Det är rätt så bra för att komma från mig!?
Men man måste väl göra det man ska någongång, och min gång blev idag. :)
Är lite smått oroad över att jag inte kommer klara glosorna, suger så mycket på engelska så ja...
Men vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Det kanske inte hjälper ända ut, men men... :p
 
Bjuder på lite bilder på mig och sara som ni redan sett, men bara för att jag saknar min lilla
ängel så mycket som jag gör! :')





Kommentarer


Kommentera inlägget här: