Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Blev inge Håven

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på tv med min sötnos Alexandra! ^^
Som ni kanske märkt det senaste tiden så är jag rätt så ofta med kussen Alex. Men det är bara roligt plus att vi aldrig annars brukat hänga så mycket.
Men nu äre ändring på det. :p
 
Skoldagen idag var väl ändå helt okej, kanske inte den allra roligaste men men.
Vi hade vanliga lektioner och jag är ju inte direkt för lektioner så klart att jag tyckte att det sög balle.
Jag och Simon skulle egentligen till Håven idag. Men det vart inget av det heller.
Så stannar i Loos inatt, men imorgon så ska jag verkligen åka hem. I alla fall efter gårn, och om pappa kan komma så att han inte jobbar till 12 på natten. :/
Aja vi får se hur det blir, men nu ska jag kolla runt lite på datan, sen får vi se hur det blir under dagen. Om jag orkar gå ut och träffa lite folk eller inte.. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: