Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Älskar er mina underbara vänner!

Kategori: Allmänt

Jag älskar verkligen alla mina sjukt underbara vänner, jag älskar dem så otroligt mycket så det går inte ens att beskriva med ord. ^^
Att vara ute med dem jag verkligen tycker om, är som att göra min dag till den lyckligaste.
Det är faktiskt sant, mina vänner får mig att må bra och gör mig för det mesta alltid glad. Det betyder verkligen mycket för mig. :)
Det kanske inte alltid märks, men det är sant till 100000%.
Jag har hellre få underbara vänner, än 1000 falska som bara kallas för vän, men i självaverket bara finns men inte för än. ( kom inte på nå bra, men ni fattar vad jag menar )
 
Ni vet att jag verkligen älskar er, allihopa och lika mycket!
Ni betyder så otroligt mycket, och jag bryr mig verkligen om er. Jag kommer föralltid att finnas där för er, och det svär jag på.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: