Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

10 kg under en sommar är rätt så mycket det

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen!
 
Jag tror inte att jag ätit så mycket på samma gång som jag gjrde nu för en liten stund sedan!? o.O
Vet att jag klagar en hel del, och speciellt nu när man fick beskedet om att jag börjar ligga på gränsen. Men varför ska jag sluta äta bara för det. Kommer inte alls orka att börja träna och en massa skit just nu.
Haha ja jag vet, jag är rätt så lat av mig. Men det är ju ändå Frida vi snackar om. ;)
Men i alla fall, tänkte att vardags "träningen" eller vad man nu kallar den, får göra det mesta nu denna tiden.
Sen när jag verkligen känner någon lust till att börja, då gör jag det.
Men en sak ska ni då veta, jag slutar aldrig i hela mitt liv att äta.
För det är en ut av det bästa sakerna jag vet, och det kommer jag verkligen alltid att tycka. :p
 
Ja jag vet detta inlägget blev lite random, men det ska då vara åh. xD
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: