Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Viktor Isaksson!

Kategori: Allmänt

Viktor ville att jag skulle skriv om honom, så jag är väl snäll och gör det dåe! :p
 
Viktor är en god vän till mig, som jag ofta är ute o "hänger" med om dagarna.
Vi har känt varandra rätt så länge, och har väl haft kontakt sedan dess. Han är en ut av mina roligaste vänner jag har. Och skrattar ofta när jag är i närheten av han.
Egentligen så skrattar jag väl rätt så ofta i alla fall. menmen. xd
Men det finns även stunder då vi kan skrika en massa saker till varndra. Ibland undrar jag om vi verkligen menar allvar eller inte.
Det kan vara allt från kines luder till manga hora. Haha så ja snälla mot varandra kanske vi inte alltid är.
 

Kommentarer

  • din bästa kompis! ;) säger:

    coolt du är också en jätte jätte bra vän frida dölfors! :DD

    2012-10-03 | 21:26:35

Kommentera inlägget här: