Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Träffat älsklingen

Kategori: Allmänt

 
Så! Nu kan jag äntligen sätta mig ner och chilla ett tag innan det blir en massa spring o benen igen.. ^^
Tro mig, korta ben kan också ha lite fart. xd
Sitter vid datan, och pratar med Tobias i telefon och tar det almänt lungt. Kom precis ut från duschen..
Nu är det bara att sitta och vänta på att folk ska höra va sig och blir klara så att jag sedan kan gå ut ett tag. :p Inte roligt att bara sitta inne och dö om dagarna.
Och speciellt inte nu när man har en massa roliga saker planerat. :D
Imorgon blir jag bjuden på bio? Haha det är coolt. ^^ Sen ikväll plir det party in da Malmö stad! Yeey.
 
Idag träffade jag min underbara o älskade Nawar.
Jag träffade honom i Söndags också, men det var bara en snabbis och Jessica var med. Men nu fick jag äntligen en stund själv med min älskling.
Ska träffa honom på Torsdag igen, måste ju säga hejdå! :'(
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: