Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Tove, Clara och Jennifer!

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på musik, kollar facebook och kollar på tv med kussen min. :p
Vi hare lite smått trevligt och bara tar det almänt lugnt så här till påsk.
Jag kom bara för ett litet tag sedan hem. Stack ut till Tove, Clara och Jennifer inte en lång stund efter att jag och Alexandra var ute på en liten promenad. :p
"Clara" kom och hämtade mig, så vi åkte direkt hem till Toves farfar och satt där och väntade på en kaka dem precis satt in i ugnen då jag kom.
Under tiden vi väntade var vi lite smått lodiga och lekte kurragömma. xD
Efter att vi ätit kakan, stack vi hem till Tove och chillade där ett tag innan alla stack hem. :)
En rätt så chill dag + kväll har det varit idag.
Och imorgon blir det en helt vanlig dag i skolan och sen får vi se vad som händer efter skolan. Om jag går ut eller ligger hemma och chillar.
Sen på Fredag ska hela nian till Ljusdal på ungdomsmotagningen och det kommer ju bli chill de åh.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: