Friiidaaduvet

His face, His smile, His eyes, His smell and His voice

Sjuk igår!

Kategori: Allmänt

Jag var sjuk igår igen, och det var därför jag inte orkade att blogga.
Kunde inte sova under hela natten till Måndagen pågrund av magont. Somnade runt 5, och sedan skulle jag upp vid 7.
Och sedan när alla hade åkt hemifrån så kunde jag inte somna om. Piss som en mört! ;p
Då låg jag och kollade på några Glee avsnitt istället. xd
Men vid 1 halv 2 kunde jag somnade och sov till klockan 6. Sedan pigg som en mört igen. Så inatt hade jag också rätt svårt för att sova.
Fattar inte hur, eftersom jag alltid kan sova plus att det är det bästa jag vet. ^^
 
Men idag gick jag till skolan. Och det var väl en rätt så chill dag idag.
Rullade på som vanligt och inget speciellt alls hände. Men det måste väl finnas såna dagar också! :D
Men nu är det bara att stå ut några få dagar till. Sen är det äntligen lov en vecka. Ska bli hur skönt som helst.
På Lördag åker jag ner till Malmö också! :D :D :D
Plus att jag kommer få vara ledig, halva eller hela Torsdagen. Det beror ju på hur lång tid det tar. :p
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: